יצאתי עם כמה חברות לבילוי משותף.
זמן של שבירת השגרה, לצאת מהלופ של הנקה, החלפה, שינה… (או יותר נכון חוסר שינה…).
קבענו במקום מסוים שאחת מאיתנו סגרה.
רגע האמת הגיע,
ההתרגשות והלחץ בשיא.
זאת פעם ראשונה שאני משאירה את הגוזל הקטן עם אבא שלו ועם הבקבוק.
הגענו בשמחות וריגושים,
וברגע אחד היה אפשר לראות את האכזבה על הפנים של כולן.
אחת אחרי השניה.
החיוך הפך ל – מה אנחנו עושות פה??
המקום היה יפה
אבל לא תאם את הציפיות שלנו. דמיינו משהו אחר לפי השם של המקום.
חשבנו שנגיע למקום שנראה אחרת.
וזה היה רגע מבאס.
אחרי הרגע הזה שחררנו ונהננו מכל מה שהיה למקום להציע לנו והיה טוב.
והיה כיף ומשחרר.
אבל את הרגע הזה של האכזבה קשה לשכוח.
ומרגעים כאלה של חוסר תאום ציפיות, כדאי להימנע.
גם אצלך בעסק.
אני מאמינה שחשוב להראות את מי שאת באמת, להראות את המוצר שלך או את השירות שלך
כמו שהוא.
לא לספר סיפור אחר – נוצץ ולא אמין ולגרום לאכזבה של הלקוחות ולא לספר סיפור אחר – פשוט ודל ולגרום לעסק שלך לא להיראות מקצועי ורציני כמו המותג שאת באמת.
אם מדובר בתמונות – לצלם תמונות אמינות ואותנטיות, להראות את עצמך, להיות.
אם מדובר באתר- להקים אתר שמראה ומשדר את מי שאת, שיהיה נגיד ונח לטייל בו ולהכיר אותך קצת יותר.
אתר שיעשה תאום ציפיות מעולה עם הלקוח הפוטנציאלי שלך.
כשאת מראה את המותג שלך ברשת –
לא רק שאת לא רוצה את האכזבה של הלקוחות, זה ברור.
מה שיותר חשוב הוא
שאת רוצה לחבר אליך ולספר על עצמך.
וכך לעשות תאום ציפיות מדויק ולמגנט את הלקוחות שמתאימים ומדויקים לך ולעסק שלך.
יש לך מותג להראות
תהי את. תראי מותג
 
בהצלחה 
שימרית בנימין