למי יש לוגו בצבע אדום?

למי יש לוגו בצורה של תפוח נגוס?

למי יש לוגו בצורה של האות M?

טוב, זה קל

 

לוגו הוא אלמנט זכיר. כלומר, הוא צורה חזותית שקל לזכור בראש.

טקסט בלבד הוא צורה שפחות קל לזכור, שפחות קל לזהות 

רגע אחרי שקראנו טקסט, אין הרבה סיכוי שנזכור מה היה הגופן שלו…

לוגו טוב הוא אלמנט ויזואלי נעים מבחינה אסתטית ומעורר זיכרון לגבי המותג שלך

מה ששם החברה או העסק לבד לא היה יכול לעשות.

הלוגו שלך מוביל את הקהל אל העסק שלך.

ולכן, בכל פעם שהקהל שלך ייראה את הלוגו שלך – הוא ירגיש קשור ומחובר

(זוכרים את ההרגשה לראות במבה בחנות בחו”ל? או סמל של נייקי באמצע שום מקום בעולם?)

לוגו הוא נקודת זיהוי.

הוא הסמל שהלקוחות משתמשים בו כדי לזהות את המותג שלך ולהרגיש את החיבור.

בכל מקום שבו נשים את הלוגו (ולא במקומות שבהם לא שמים לוגו, קראו את הפרקים הראשונים בסדרה)

הלקוחות ירגישו מחוברים, ירגישו את השייכות.

ושייכות היא אחד הגורמים המעודדים לרכישה.

אנחנו רוכשים את מה שאנחנו מכירים ואוהבים.

אם עוד אין לכם לוגו,

או שהלוגו הנוכחי כבר לא מחבר את הלקוחות – 

זה הזמן להתחדש בלוגו חדש

שיהיה יום נפלא

ושיגרה (מסוימת) ברוכה 🌺

שימרית בנימין