המשפט שכתבתי למעלה, זה המשפט שהכי תפס אותי בדברים של אורה.

השילוב, כמובן שאנחנו מדברים על – הורות ועצמאות.

להיות גם אמא וגם בעלת עסק.

ואוו.

זה מאתגר. 

 

אחרי שסיימתי עם אורה את תהליך הבניה של הלוגו (אחרי שגם עשינו צילומי תדמית זורמים ואותנטיים בטבע)

ונכנסתי יותר לעומק של העסק שלה, ללב של הדברים, רציתי לשמוע ממנה על השילוב הזה.

אז קבלו את אורה –

מומחית להורות וטיפול רגשי בגיל הרך

שהיא גם אמא, גם עצמאית

וגם – מלמדת הורים איך לעשות את זה טוב ולהרגיש נעים ונח בהורות שלהן.

מה הסיפור של העסק שלך?

העסק שלי פונה להורים לילדים בגיל הרך שהחלום שלהם הוא לדעת איך להיות ההורים הכי טובים לילדים שלהם ואיך לעזור לילד שלהם שמתמודד עם אתגר רגשי להתגבר עליו ולרכוש כלים להתמודדות להיות ולעתיד.

מתי הבנת שאת בעלת עסק?

לפני 12 שנה כשהחלטתי שאני לא אהיה יותר שכירה באיזשהו אופן ושאני רוצה להיות המנהלת של עצמי, של הזמן שלי, של התוכן איתו אני מתעסקת.

כדי שאצליח להיות האמא שאני רוצה.

 אז נולדה הילדה הרביעית שלי, מאז הצטרפו אלינו עוד 4 מתנות.. 

כדי שאצליח להביא את הבשורה שלי והאיכויות שלי גם ברמה התעסוקתית.

מה אומר לך השילוב הורות ועצמאות?

מבחינתי השילוב הזה חייב להצליח, אמא מתוסכלת באימהות שלה זה ישפיע על העיסוק שלה ואמא שמתוסכלת בעיסוק שלה זה ישפיע על האימהות שלה. השילוב ביניהם הוא הכרחי בעיני כדי שבכל גזרה נצליח להיות במיטב של עצמנו, האימהות.

איזו פלטפורמה שיווקית אהובה עליך? מדוע?

הווטסאפ. יש לי מס’ קבוצות של אימהות (כ-1000 אימהות) שבוחרות לקבל ממני ידע, כלים ותוכן.

הן פעילות, שואלות ונותנות לי משוב שנותן לי הרגשה שאני משמעותית עבור האימהות שאיתי בקבוצה.

האימהות צמאות לתכנים שלי ודרך קבוצות הווטסאפ יש לי לא מעט נשים שמכירות של המוצרים שלי.

כרגע, אני נמצאת בתהליך של למידה והעמקה בפייסבוק ובאינסטגרם ומקווה להרגיש בנח ובטוב בפלטפורמות הללו כמו שאני מרגישה עם הווטסאפ.

הערת המערכת 🙂

וואוו! הרשמת אותי בטירוף עם המספרים האלה!! באמת מרגש שיש כ”כ הרבה אימהות שאת משמעותית בשבילן.

הטיפ הכי טוב שקיבלת בחיים?

לא לפחד ולא להרים ידיים, כשמתמידים הדברים פשוט קורים.

הטיפ הכי גרוע?

למדוד את הכל לפי הכאן ועכשיו.

מתערבת שוב…

הכאן ועכשיו הוא טעות גדולה. העסק הוא כמו בניין וצריך לראות את הכל בראיה לטווח ארוך.

(גם בהורות, לא?)

טיפ לבעלות עסקים?

כמו בהורות,

אם אני מאמינה במשהו אני לא מוותרת עליו, אני מעמיקה בו ומקדמת אותו.

עד היום נוכחתי לדעת שזה משתלם ביותר!

לספר את הסיפור העסקי בדרך ויזואלית. תהליך של עיצוב לוגו

ועכשיו,

רגע של התרגשות ופירגון לעצמי.

כי זה ממש כיף לשמוע את הצד של הלקוחות. ואני בטוחה שזה יכול להיות השראה למי שממש רוצה ומפחד לצאת לדרך עם תהליך של מיתוג.

אורה, ספרי קצת על התהליך של בניית הלוגו לעסק.

אחרי שנה שבה הורדתי הילוך בעסק מסיבות משפחתיות וכשחזרתי לעסק החלטתי לעשות את זה בגדול וכמו שצריך.

היה לי חלום שהמיתוג יצא כמו שאני אוהבת אבל לא ידעתי מה בדיוק אני רוצה או אוהבת.

תוך כדי התהליך

הרגשתי ששימרית עוזרת לי להתכוונן על מה העסק שלי בדיוק בא לענות, מה הבשורה המרכזית שלו ושניתן לספר את זה בניראות. זה היה קסם מבחינתי.

אני מרגישה שקיבלתי תוצאה שהיא מדויקת מכל הבחינות, הניראות, המסר, התהליך. היתה חוויה נהדרת עד לתוצאה הסופית.

אני אוהבת מאד מאד את מה שיצא אחרי תהליך משמעותי ומרתק.

מקווה שלקחתם מכאן השראה וטיפים שיעזרו להם להיראות מותג.

גם בדיגיטל

הרבה הצלחה!

שימרית