זה היה לא הגיוני מבחינתי לשים כל כך הרבה טקסט בעמוד הראשי של האתר.

“ככה לא עושים”. אמרתי לה.

“זה משמעם” המשכתי.

“אף אחד לא ימשיך לקרוא וישר יצא מהאתר שלך”.

והיא אמרה לי שלזה היא מתחברת. שהיא ראתה דוגמאות כאלה באתרים בינ”ל וזה מדבר אליה.

 

שהיא רוצה שהאתר שלה יהיה כמו יומן אישי,

שכל מי שתכנס אליו תרגיש שהיא נכנסה אליה ללב. והיא רוצה את הטקסטים כדי לחבר.

 

וכאן נכנסת שאלה של איש מקצוע. היכן המקום של הלב אל מול ה”נכון”?

 

אני מאמינה שבעסקים שלנו- בעסקים בהם לפרסונה שאנחנו יש מקום מאוד גדול בעסק,

ש הרבה מקום ל-לב ולא רק למה שנכון.

רואים את זה לפעמים בעיצוב לוגו. הלקוח מאוד אוהב צבע מסוים

אבל לפי ה”נכון” הצבע הזה פחות מתאים לעסק שלו.

האמונה שלי והגישה שלי היא

שאפשר וכדאי להתאמץ למצוא את הדרך לפשר בין השניים ולהגיע למקום

שיהיה גם נכון עסקית וגם יביא את הלב שלך אל קדמת הבמה.

 

כי העסק שלנו הוא הלב שלנו.

 

וכך עיצבתי עבור מיה את האתר שלה.

עם טקסט ארוך שמספר עליה בעמוד הבית וטקסטים נוספים בהמשך האתר.

ולאט לאט הרגשתי שאני מכירה אותה יותר, שאני ממש מתחברת אליה,

שאני נכנסת אליה הביתה והיא פותחת לי את הלב.

והבנתי שזה מה שאנחנו רוצות (מיה ואני כמי שבונה עבורה את האתר)

וזה מה שהגדרנו בשיחת האיפיון הראשונה כמטרה של האתר.

 

אנחנו רוצות לגעת בלב של כל אישה שתכנס אליה לאתר כי היא מעוניינת לדעת וללמוד עוד על הנקה.

לפתוח עבורה את הלב, ולתת לה הרגשה שמיה שם בשבילה. עם כל הלב.

 

בעיני – לתהליך יש ערך גדול מאוד 

והתהליך צריך להיות נעים עבורך, ולהביא אותך, במלואך.

 

עם הרצונות, האהבות והחלומות.

לשים את הלב שלך בכל מה שמייצג אותך.

להיות את. להיראות מותג.

בהצלחה

שימרית