טיפ מגניב לצילום סביבת העבודה
סביבת העבודה שלך נראית לך לא פוטוגנית? התמונות יוצאות משעממות? היום התחלתי מחזור נוסף של האתגר #ויזואלי_ברשת שבו טיפים ומשימות לצילום בסמאטפון. ואני רוצה לשתף
סביבת העבודה שלך נראית לך לא פוטוגנית? התמונות יוצאות משעממות? היום התחלתי מחזור נוסף של האתגר #ויזואלי_ברשת שבו טיפים ומשימות לצילום בסמאטפון. ואני רוצה לשתף
כל בעל עסק שנמצא ברשתות החברתיות- פייסבוק, אינסטגרם ואחרות משלב את חייו האישיים (ברמה זו או אחרת) בפוסטים ובתמונות. מחבר את הלקוחות אל המותג שלו
חנוכה – מה אפשר לצלם? אחרונים בבלוג חנוכה מתקרב אלינו ואיתו – פוסטים ומסרים הקשורים לחג. אילו תמונות אפשר לצלם עבור הפוסטים? חנוכיה וסביבון זה
תמונה יפה ולא טובה – יש דבר כזה? תמונה יפה,מקצועיתעם תאורה מעולהקומפוזיציה מושלמת. אבל –היא לא טובה!היא לא טובה עבור השיווק של העסק שלך,היא לא מספרת
מקושי לצמיחה אחרונים בבלוג את התמונה הזאת ציירתי בתחילת הסגר הראשון, ממש מרגישים בציור את הקושי והמצוקה. הרגשתי שסוגרים עלי. הייתי בהלם, ממש ככה. פשוט
מה כל בעלי עסקים חייבים לדעת על לוגו? במיוחד אם הם משווקים ברשתות חברתיות. יש לכם לוגו יפה. הורס. מדבר ממש את המותג שלכם. זה
איזה מעצבן זה שפייסבוק משנים לנו פתאום את העמוד? אוךךך זה כל כך מעצבן ושכחברה מאוד מוכרת משנה את הלוגו? מעצבן לא פחות!! למה? כי
מכירה את המשפטים האלה? “חשוב להביע רגש בפוסטים” “תעלי תמונות מרגשות” “תגרום לאנשים להרגיש” רגש הוא הבסיס לחיבור ביננו לבין אנשים אחרים (בתנאי שהוא בא
רוצה להקים אתר מקצועי לעסק? אתר שיהיה בית לעסק שלך,
עם תמונות, סירטונים ומידע על השירותים שניתנים בעסק.
כאן אפשר לראות חלק מהאתרים שעיצבנו
רוצה תמונות איכותיות של העסק לשיווק ברשתות החברתיות
או לעשות צילומי תדמית מקצועיים?
כאן אפשר לראות חלק מהלקוחות שצילמנו
כל הזכויות שמורות לשימרית בנימין. עיצוב בניה ותוכן