איזה מעצבן זה שפייסבוק משנים לנו פתאום את העמוד?

אוךךך זה כל כך מעצבן

ושכחברה מאוד מוכרת משנה את הלוגו?

מעצבן לא פחות!!

למה?

כי אנחנו מתרגלים,

כי אנחנו מפתחים נאמנות למותג.

זוכרים ואוהבים את הצבע והצורה

ולא רוצים שאף אחד ייגע לנו בזה.

אז אם יש לך לוגו ואת רוצה לשנות אותו-

מתי כדאי לעשות את זה ומתי לא?

נתחיל מזה שאת הלוגו לא משנים כל שני וחמישי.

נותנים לקהל להכיר אותו ולהתחבר אליו

לזהות אותו 

וליצור את החיבור הרגשי הרצוי.

מתי כן משנים לוגו?

  1. כאשר העסק משנה פנים והשירותים או המוצרים כבר לא מה שהיו פעם
  2. כאשר קהל היעד משתנה (לדוגמה, מקהל של ילדים לקהל של נוער או מבוגרים)
  3. כאשר יש מיקוד רגשי חדש ושונה ממה שעובר בלוגו הנוכחי (לדוגמה, עסק מתחום המזון שעשה סוויצ’ והחל למכור רק קינוחים בריאים)
  4. כאשר הלוגו נראה מיושן וכבר לא מדבר את השפה העכשווית של היום. אם כל ערכי העסק נשאר כמו שהם, אפשר לעשות שידרוג לוגו ולא להתחיל ממש מאפס. ליצור לו חידוש עכשווי 
  5. ואת זה אני כותבת ממש בזהירות – כאשר בעל העסק לא אוהב את הלוגו שלו. פשוט ככה.
    מסתכל עליו והוא לא בא לו טוב.
    למה בזהירות? כי גם אם זה קורה כל יומיים, צריך להתעלם מזה ולזרום כי לוגו לא יוצרים כל יום. אבל אם זה כבר תקופה מקנן ש”זה לא זה”
    והלוגו הזה כבר לא מדבר אותי (גם אם לא מצליחים להתחבר לאחד הסעיפים למעלה) –
    אז זה הזמן ללכת עם הלב – ולחדש..

אז, אם יש לך צורך בלוגו חדש
או שאין לך בכלל לוגו לעסק,
זה הזמן להתחדש בלוגו ובמיתוג לעסק

ולכבוד השנה החדשה

יש לי הטבה של 50% הנחה לעיצוב לוגו ומיתוג

ל10 עסקים בלבד (נותרו 6 מקומות)

שיהיה יום נפלא

ושיגרה (מסוימת) ברוכה 🌺

שימרית בנימין